Naturen er det kjæreste vi nordmenn har. Veldig mye av den forvaltes av Statskog, Norges største grunneier. I anledning Friluftslivets år ønsket Statskog å øke kjennskapen til egen virksomhet og å inspirere flere nordmenn til å oppdage mer av hva Norge har å by på.

Mange av Norges aller flotteste naturopplevelser ligger utenfor allfarvei. 12 av de mest fantastiske naturopplevelsene i Statskog-land be plukket ut, under navnet Statskogs Spesialiteter. Sammen med eventyreren Tonje Helene Blomseth inviterte vi hele Norge til å være med på tur, og fem heldige vinnere fikk en naturopplevelse helt utenom det vanlige.

Kampanjen skapte et stort engasjement, og oppnådde massiv oppmerksomhet. Presseoppslagene hadde en dekning på over 3 millioner personer, og mer enn 350 000 så kampanjefilmen på Facebook. Kjennskapen til Statskog vokste med 8 prosent i kampanjeperioden.

For mer informasjon, vennligst kontakt

Managing Director, Rolf Ellingsen Aaneland
rolf.aaneland@mslgroup.com